قایق بادی جیمینی سه نفره بست وی

Bestway 65064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47,000,000 تومان

قایق بادی جیمینی سه نفره بست وی برترین نمونه از قایق های بادی می باشد که در دسته بندی قایق های تفریحی قرار دارد و با داشتن ساختاری استاندارد و مقاوم و با وجود کف آلومینیومی می توان از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. وجود این محصول در تمامی تفریحات و گردش های افراد لازم می باشد و قابلیت گشت و گذار به محیط آب های مختلف را دارد. در این صورت با کیفیت بالا و دوام و طول عمر زیاد می توان آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار داد و از وجود آن لذت برد. طراحی این محصول سبب شده است که استحکام زیادی داشته باشد و با وجود کف این چنینی می توان سازگاری زیادی را کسب کرد. از آن جایی که محصول برای استفاده سه فرد به طور همزمان ساخته شده است توان بدنه در برابر وزن آن ها زیاد می باشد تا افراد در سنین مختلف و در وزن های گوناگون قادر به استفاده از آن باشند.

قیمت قایق بادی جیمینی سه نفره ارزان

با این وجود است که طرحی از این قایق بادی رضایت مخاطب را به خوبی جلب کرده است و در نتیجه می تواند بهترین و سازگار ترین شرایط را برای افراد رقم بزند و در نهایت رضایت آن ها را جلب نماید. قایق بادی جیمینی ساخت شرکت بست وی است که در ساخت خود تمامی موارد لازم را رعایت کرده است و با استفاده از بهترین مواد اولیه این کار را انجام داده است. به این صورت طول عمر بالایی دارد و در برابر عوامل مختلف مقاومت زیادی از خود نشان خواهد داد. با توجه به تمامی مزیت های گفته شده و موارد استفاده از این محصول چنانچه تمایل به خرید قایق بادی جیمینی سه نفره بست وی دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 380 کیلو گرم
 طول 270 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 37 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC دو لایه با لایه آلومینیومی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 30.5 کیلوگرم
دارای دستگیره حمل
قابلیت استفاده در دریا
دارای طناب نجات
اقلام همراهپمپ باد ، پاروی آلومینیومی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...