تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای بورگوارد

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای بورگوارد برای استفاده در انواع خودروها طراحی شده است و با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این محصول بی نظیر از ویژگی های مناسبی برخوردار بوده که در مقایسه با سایر نمونه ها موجب برتری آن شده است. این تشک بادی بدنه ای با استحکام بالا و ضخیم دارد که در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان داده و می توان آن را به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده کرد. بدنه ضخیم این محصول در برابر پارگی استحکام زیادی دارد و با برخورداری از طراحی طبی، بهترین گزینه برای مسافرت می باشد. رویه این تشک بادی از بهترین نوع لایه مخملی است که ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و در برابر تغییر آب و هوا مقاوم است و بدنه تشک نه خیلی گرم و نه خیلی سرد می شود. بر روی تشک بادی خطوط موازی فرورفته قرار دارد که موجب می شود تا بدنه انعطاف بیش تری داشته باشد و در زمان استراحت نیز هوا مابین بدن و سطح تشک در جریان بماند. این تشک بادی را می توانید به صورت مجزا نیز در خارج از ماشین استفاده کنید. تحمل وزن بالای این محصول آن را برای استفاده تمامی افراد مناسب کرده است. به همراه این تشک بادی دو عدد بالش بادی طبی بسیار راحت و یک عدد پمپ باد فندکی عالی قرار دارد. شما توسط این پمپ باد قادر هستید تا به راحتی و بدون زحمت، تشک بادی را راه اندازی کرده تا آماده استفاده شود. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای بورگوارد از طریق سایت اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...