الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس

intex 29045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس یکی از کاربردی ترین لوازم یدکی برای استفاده در انواع پمپ شنی می باشد که به جای شن برای این پمپ تصفیه آب استفاده می شود و می توان برای مدت زمان طولانی محصول را مورد استفاده قرار داد. داشتن این الیاف از شن بهتر است و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. به طوری که تنها به وسیله این محصول می توان تمامی موارد موجود در داخل آب را جمع آوری کرد و آب را به صورت مداوم تصفیه نمود و در نهایت آبی پاکیزه برای استفاده را به دست آورد. 

خرید الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس جدیدپمپ تصفیه آب برای تمامی استخر های پیش ساخته لازم و ضروری است و می بایست نسبت به انتخاب و خرید هر یک از این موارد اقدام کرد. از این رو با انتخاب پمپ تصفیه آب مناسب متناسب با شرایط و موقعیت و داشتن سازگاری زیاد می توان بهترین بازدهی را کسب کرد و از داشتن آن بهره کافی را برد. پمپ تصفیه آب شنی قابلیت تصفیه آب زیاد را دارد و برای استخر های حرفه ای استفاده می شود و طول عمر بالایی دارد تا بتوان آب استخر های بزرگ را برای استفاده و شنا پاکیزه نمود. با این وجود است که انتخاب و خرید آن توصیه می شود که می توان با بدنه ای محکم که قابلیت تصفیه آب در مدت زمان کم را دارد برای استخر های پیش ساخته حرفه ای استفاده شود. محصول مورد نظر حجم مناسبی دارد که برای یک پمپ تصفیه آب استفاده می شود و برای مدت زمان طولانی می تواند استفاده شود و سپس نسبت به جمع آوری آن اقدام کرد. به جهت انتخاب و خرید الیاف پمپ تصفیه آب شنی اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را از دسته بندی مربوط به لوازم یدکی خریداری کرد.

نوعلوازم یدکی
حجم500 گرم
بسته بندیباکس رنگی
موارد استفادهانواع پمپ شنی
 حجم معادل شن18 کیلوگرم
 سایز بندی -
 شرکت سازندهاینتکس
کاربرداستفاده به جای شن
بسیار صاف تر و تمیزتر
مناسب انواع پمپ شنی
وزن سبک و پرتابل
محصول غیر سمی
 اقلام همراه  -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...