استخر توپ بادی بست وی هلی کوپتر 52183

bestway 52183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
950,000
750,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی بست وی هلی کوپتر 52183 یکی از محصولاتی می باشد که با بدنه بادی و توخالی برای استفاده در فضای بسته کاربرد دارد. بدنه این محصول به گونه ای ساخته شده است که طرح هلی کوپتر می باشد و مورد پسند کودکانی قرار می گیرد که با این مدل سازگاری دارند و تمایل به استفاده از این محصول را دارند. از این رو یکی از خاص ترین وسایل بازی است که برای کودکان در نظر گرفته شده است و شادی و نشاط را برای آن ها رقم می زند. داشتن استخر توپ در منزل سبب سرگرم شدن کودکان می شود که این مکان باید ایمن و استاندارد باشد تا کودکان دچار هیچ مشکلی نشده و بتوانند بهترین اوقات را به دست آورند. با این وجود است که استخر توپ مهیج و شاد است که با داشتن تعداد زیادی توپ های رنگی و پلاستیکی که ابعاد کوچکی دارند پر می شود. این توپ ها موجب سرگرمی طولانی مدت کودکان می شود و برای آن ها بهترین اوقات را رقم می زند. از این رو پر فروش و محبوب است و برای کودکان بهترین گزینه می باشد.

خرید استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر

بدنه این محصول به صورت شفاف طراحی شده است که زیبایی ظاهری دارد و می توان آن را با داشتن ترکیب رنگ متنوع در دکوراسیون اتاق خواب کودکان جای داد و استفاده کرد. در هر صورت برای داشتن تفریحات شاد در بستری ایمن و استاندارد این محصول خریداری می شود و می تواند لحظات خوشی را برای آن ها میسر کند. استخر توپ بادی برای استفاده در مکانی دیگر به راحتی جمع آوری می شود و جا به جا می گردد. از این رو می توان این محصول را برای استفاده در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن استخر توپ بادی بست وی هلی کوپتر 52183 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل بست وی از نمایندگی اینتکس ایران سفارش دهند و محصول را وارد سبد خرید خود سازند.

 نوع خانگی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 68 سانتی متر
سازنده بست وی
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
به همراه 50 عدد توپ بدون پلیسه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...