استخر ایزی ست کودک اینتکس طرح وال

intex 26102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست کودک اینتکس طرح وال گزینه ای مناسب برای ایجاد تفریحات آبی ایمن برای کودکان است که محیطی بزرگ و جادار را ایجاد می کند تا در این شرایط کودکان بتوانند به صورت دست جمعی تفریحات آبی داشته باشند و از آن لذت ببرند. این تفریحات در فصول گرم سال انجام می شود که مورد علاقه تمامی رده های سنی به خصوص کودکان است و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. در این صورت کسانی که به دنبال ایجاد تفریحات مهیج برای رده سنی کودک در اوقات فراغت آن ها می باشند پیشنهاد می شود که استخر ایزی ست مد نظر را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت تمایل خرید آن را انجام دهند و در نهایت لذت حضور در محیط های آبی را ایجاد سازند.

خرید استخر ایزی ست کودک اینتکس طرح وال ارزان این محصول ساختاری فانتزی و زیبا دارد که به نوبه خود مزیت های زیادی را به دنبال دارد و سبب جلب توجه می شود. به این خاطر پر فروش نیز بوده است و توانسته خرید آسانی را رقم بزند تا علاقه مندان بتوانند بدون محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و ساعات خوشی را رقم بزنند. استخر ایزی ست که از بدنه ای برزنتی تشکیل شده است ضخامت زیادی دارد به طوری که در برابر عوامل مختلف مقاومت زیادی را از خود نشان می دهد و می تواند طول عمر را رقم بزند. اما به صورت کلی در زمان استفاده از آن بهتر است که در زیر بدنه از زیر انداز استفاده کرد تا از آسیب های احتمالی آن را در امان نگه داشت و توانست لذت تفریحات آبی کودکان را به بهترین شکل ایجاد کرد. راه اندازی در کم ترین زمان و به راحت ترین حالت ممکن صورت می گیرد که توانسته مورد توجه قرار گیرد و افراد به سمت خرید آن کشیده شوند. چنانچه قصد خرید استخر ایزی ست کودک اینتکس طرح وال را دارید به فروشگاه اینتکس ایران وارد شده و از دسته بندی مربوط به استخر ایزی ست سفارش خود را نهایی سازید.

نوعگرد ، ایزی ست
ظرفيت آب880 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه ندارد
نوع پمپ ندارد
درپوش ندارد
برچسب تعمیرات ندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...