یخچال روی آب بادی بست وی Bestway 43184

Bestway 43184

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

یخچال روی آب بادی بست وی Bestway 43184 یکی از خلاقانه ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که با توجه به ظاهری که از خود به جای گذاشته باعث شده تا شما بتوانید بر روی آب های آرام نیز همواره خوراکی ها و نوشیدنی های خود را هم در دسترس داشته باشید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است ظاهری مربعی شکل دارد که شبیه به یک ضبط صوت قدیمی بوده و با رنگ قرمز و ظرافت فوق العاده ای طراحی و تولید شده است. شکل و شمایل جذاب این محصول یکی از فاکتورهایی است که خیلی از افراد این یخچال بادی روی آب را برای خرید خود انتخاب می کنند. علاوه بر این ها این محصول به صورت بادی طراحی و تولید شده است و بر روی این محصول شما می توانید دریچه های باد مجزا را مشاهده کنید که به وسیله یک عدد پمپ باد می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

یخچال روی آب بادی بست وی Bestway 43184 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره کنیم که یخچال روی آب بادی بست وی Bestway 43184 در ناحیه جلویی خود دارای یک عدد نگهدارنده درب می باشد که باعث شده تا در زمانی که نیاز دارید خودتان درب اصلی این محصول را باز و بسته کنید. مقاومت بالای این محصول نیز باعث شده تا در زمان هایی که این محصول را به صورت کامل هم پر می کنید به هیچ عنوان به داخل آب فرو نرود. علاوه بر این ها از این یخچال بادی شما می توانید خارج از آب هم استفاده کرده و لذت ببرید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم می باشد.

خرید یخچال روی آب بادی بست وی مدل Bestway 43184 | اینتکس ایران

نوع مستطیل
 طول 61 سانتی متر
 عرض 53 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 طرح رویه رادیو
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 پمپ-
وزن 1 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای درب بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...