یخچال روی آب ارتشی Bestway 92107

Bestway 92107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

یخچال روی آب ارتشی Bestway 92107 ساخت شرکت بست وی است که به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد اما امکان استفاده از آن در خشکی نیز وجود دارد. این محصول دارای مخزن بزرگی برای قرار گیری یخ می باشد و میزان بالایی یخ را در خود جای می دهد. برای جا به جایی آسان محصول بر روی سطح آب های آرام طناب به بدنه متصل است که این کار را میسر می کند. در کناره های محصول و بخش اطراف مخزن یک تعدادی جا لیوانی قرار گرفته است که محلی برای قرار دادن بطری و لیوان می باشد.

خرید یخچال روی آب ارتشی Bestway 92107

به این طریق با داشتن یخ می توان بهترین موقعیت را برای خنک نگه داشتن آب و نوشیدنی ایجاد کرد تا در نهایت این موارد را همواره در طول تفریحات آبی در دسترس داشت. یخچال روی آب ارتشی دارای دستگیره نیز می باشد که امکان حمل و نقل آن را ایجاد می کند. برای مخزن یخ درپوش قرار گرفته است تا از آب شدن یخ در مدت زمان طولانی جلوگیری شود. از این رو این میزان یخ به صورت ثابت باقی می ماند و می توان با خیالی آسوده از داشتن یخچال روی آب لذت برد. این محصول مناسب استفاده در کمپینگ می باشد و از طراحی خاص برخوردار است. جهت سفارش یخچال روی آب ارتشی با برند بست وی به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع گرد
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 فضای داخلی 12 لیتر 
 جنس رویه وینیل
 جنس رویه وینیل
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
 پمپ-
وزن 7.9 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای دستگیره
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
دارای طناب نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...