یخچال بادی شناور روی آب اینتکس

intex 58821

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

یخچال بادی شناور روی آب Intex 99911 از سری محصولات پر استفاده و پر کاربرد در محیط های آبی است که استفاده زیادی در تمامی فصول به خصوص فصول گرم سال دارد. این محصول دارای مخزن برای نگه داری یخ می باشد که در داخل آن بدنه به صورت عایق عمل می کند. این عایق می تواند از نفوذ رطوبت به نقاط مختلف جلوگیری کند و بنابراین از خیس شدن بخش های مختلف بدنه جلوگیری می شود. سردی موجود در یخ به وسیله این بخش به جا لیوانی منتقل می شود و با قرار دادن بطری و لیوان در بخش های استوانه ای شکل کناره محصول می توان آب و نوشیدنی خنک را در دسترس داشت.

خرید یخچال بادی شناور روی آب اینتکس

محصول به صورت شناور بر روی سطح آب کار می کند و می توان آن را به نقاظ مختلف آب هدایت کرد. در نتیجه استفاده از آن و قرار دادن آن بر روی سطح زمین کار آسانی است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. دستگیره نگه دارنده برای نگه داری محصول و هدایت آن به سمت خود قرار گرفته است و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصول در محیط خشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه به همراه داشتن آب و نوشیدنی در روز های گرم را دارد. سفارش یخچال بادی شناور روی آب از طریق نمایندگی اینتکس انجام می گیرد.

 نوع مستطیل
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 فضای داخلی 32 لیتر کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 طرح رویه دو رنگ
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 پمپ-
وزن 800 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای دستگیره
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
دارای طناب نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...