کیسه بوکس بادی کودک فانتزی اینتکس Intex 44669

Intex 44669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
390,000
350,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک فانتزی اینتکس Intex 44669 برترین نمونه از وسایل بادی است که به منظور ایجاد تفریحات مهیج برای کودکان ساخته شده است. ساخت این محصول به وسیله بهترین مواد اولیه ایجاد شده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده از آن بهره مند شد. طول عمر بالای محصول در کنار سازگار بودن آن سبب جلب رضایت مشتری شده است و می تواند افراد را مشتاق به خرید کند. این محصول بی نظیر در بخش داخلی و زیرین خود دارای کیسه شن می باشد که قابلیت قرار گیری ثابت بر روی سطح زمین را مهیا کرده است. این قسمت از محصول وزن بخش کف را زیاد کرده است تا تعادل لازم برای محصول سبک و تو خالی بر روی زمین برقرار شود. کیسه بوکس بادی به این صورت موقعیت خوبی پیدا می کند و می تواند در هر شرایط برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

فروش کیسه بوکس بادی کودک فانتزی اینتکس Intex 44670 | اینتکس ایران با ضربه زدن به بدنه بدنه دچار آسیب نخواهد شد و از سازگاری بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر این موارد سنگینی بخش کف محصول نیز موجب حفظ تعادل آن در زمان ضربه زدن می شود و محصول می تواند به موقعیت اولیه خود برگردد. کارکرد کیسه بوکس بادی بسیار شاد و مهیج است و برای تخلیه انرژی کودکان از آن استفاده می شود. بنابراین محبوبیت زیادی دارد و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانید برای خرید کیسه بوکس بادی کودک فانتزی اینتکس Intex 44669 و یا سایر نمونه های اسباب بازی بادی اقدام نمایید.

کیسه بوکس بادی کودک فانتزی اینتکس Intex 44670 | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...