کیسه بوکس بادی کودک طرح مبارز intex 44672

intex 44672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک طرح مبارز intex 44672 بهترین محصول برای تفریح کودکان است و می تواند در محیط های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول بادی بی نظیر دارای طراحی جذاب و خاص است تا نظر کودکان را به راحتی به خود جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی مورد استفاده آن ها باشد. در نتیجه خرید آن انجام می شود و می تواند رضایت مخاطب را به دست آورد. در واقع با طراحی و تولید این محصول بی نظیر تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند و در موقعیت های مختلف آن را با خود به همراه دارند. استفاده از این محصول به این صورت است که بدنه به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و بر روی سطح زمین قرار می گیرد. به دلیل وجود شن های نگه دارنده در بخش کف محصول کیسه بوکس بر روی سطح زمین ثابت قرار می گیرد و بخش سنگینی را به خود اختصاص می دهد.

خرید کیسه بوکس بادی کودک طرح مبارز

در نتیجه با ضربه های کودکان نیز تغییر موقعیت نخواهد داد و در جای خود باقی می ماند. این محصول منحصر به فرد و خاص دارای طراحی بی نظیر است که جلب توجه می کند و اغلب کودکان پسر آن را مورد پسند قرار می دهد. در نتیجه می توان آن را با رضایت کامل خریداری کرد و موجب اشتیاق فرزندان خود شد. همچنین این محصول می تواند به عنوان یک هدیه نیز خریداری شود و برای کودکان موقعیت دلخواهی را به وجود اورد. بدنه محصول اصل و با کیفیت است و می تواند با ایجاد سازگاری زیاد دارای طول عمر بالا باشد و بتوان در طی این مدت از آن بهره مند شد. کسانی که قصد داشتن این محصول را دارند می توانند آن را از مراکز معتبر خریداری کنند. مرکز معتبری که ارائه دهنده کیسه بوکس بادی کودک طرح مبارز intex 44672 با بدنه اصل و اورجینال می باشد نمایندگی اینتکس است که برای خرید می توان به آن مراجعه کرد.

قیمت کیسه بوکس بادی کودک طرح مبارز اینتکس

 نوع طرح دار
 قطر 72 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...