کیسه بوکس بادی کودک طرح دلفین intex 44669

intex 44669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک طرح دلفین intex 44669 جزوء محصولات مهیج و خلاقانه ای بوده که شرکت اینتکس این بارنیز یک طرح دیگر از این محصولات را عرضه کرده است. پس اگر با دقت به نوع ساختار این کیسه بوکس نگاه کنید متوجه زیبایی فوق العاده این کالا خواهید شد و در واقع بر روی بخش اصلی بدنه این محصول طرحی از یک دلفین آبی رنگ نقش بسته است که با ظرافت فوق العاده خاص می توانید این ویژگی را مشاهده کرده و آن را در اختیار کودک عزیز خود قرار دهید. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این کیسه بوکس به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی خواهد شد و از این نظر شما به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت. 

در واقع برای راه اندازی این محصول شما تنها نیاز به یک عدد پمپ باد( خرید انواع پمپ باد بصورت جداگانه و از طریق رکت اینتکس امکان پذیر است) نیاز است تا در عرض چند دقیقه این محصول را راه اندازی نمایید. همچنین بدنه این محصول نیز جزو ضخیم ترین طراحی های شرکت اینتکس به شمار می رود زیرا این محصول برای سنین کودک تولید شده و قطعا در معرض آسیب قرار خواهد داشت. البته گفتنی است که فروشگاه محصولات بادی شرکت اینتکس این کالا را همراه با ضمانت اصل بودن کالا در اختیار شما قرار می دهد که قطعا مسئله ای مهم خواهد بود و از این نظر نیز نگرانی نخواهید داشت. پس باتوجه به این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما فراهم است.

نوع طرح دلفین
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...