کیسه بوکس بادی کودک طرح بوکسور intex 44672

intex 44672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک طرح بوکسور intex 44672 از سری محصولات جدید و کاربردی است که در محیط های مختلف استفاده می شود و می تواند به روز ترین طرحی باشد که افراد برای فرزندان خود تهیه می کنند. این کیسه بوکس بادی مناسب رده سنی کودک است و بدنه ای با قابلیت ضد حساسیت دارد و می تواند در طول عمر بالا ساخته شود. کودکان می توانند از این محصول برای تخلیه انرژی خود استفاده کنند. چرا که باعث ضربه زدن کودکان می شود و می تواند انرژی آن ها را به خوبی تخلیه سازد. از این رو با ضربه های محکم می توان به بدنه ضربه زد و از آن لذت برد. بدنه برای انجام چنین کار هایی دارای سازگاری می باشد و دچار مشکل نخواهد شد. در نتیجه در برابر ضربه و فشار قابلیت تحمل بالا دارد و می تواند به منظور داشتن موقعیت دلخواه برای کودکان استفاده شود.

خرید کیسه بوکس بادی کودک طرح بوکسور

برای قرار گیری محصول به صورت ساکن بر روی سطح زمین در زیر بدنه کیسه ای حاوی شن نگهدارنده قرار گرفته است که سنگین بوده و سبب قرار گیری محصول بر روی سطح زمین می شود. با این وجود در صورت ضربه زدن به بدنه محصول جا به جا شده و عقب جلو می شود اما موقعیت خود را حفظ می کند و می تواند در جای خود ثابت قرار گیرد. تمامی خصوصیات موجود در این محصول برای بازی و سرگرمی کودکان است و موجب لذت آن ها می شود. این کیسه بوکس بادی در اتاق خواب کودکان کاربرد دارد و می توان آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و از وجود آن لذت برد. کیسه بوکس بادی وزن کمی دارد و تنها وزن آن شامل وزن بدنه محصول می شود. اگر قصد خرید کیسه بوکس بادی کودک طرح بوکسور intex 44672 را دارید می توانید به راحتی با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را سفارش داده و خریداری نمایید.

قیمت کیسه بوکس بادی کودک طرح بوکسور ارزان

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...