کیسه بوکس بادی کودک طرح ببر intex 44669

intex 44669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک طرح ببر intex 44669 از سری کیسه بوکس های بادی و مهیج بوده که فروشگاه بزرگ اینتکس به تازگی آن را تولید و عرضه کرده تا این بار علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز بتوانند از این محصول استفاده کرده و نهایت لذت را  ببرند. لازم به ذکر است که طراحی صورت گرفته در این کیسه بوکس به گونه ای است که قطعا می توان از آن در داخل منزل، باشگاه های ورزشی و یا هر فضای دیگری به راحتی استفاده کرد که همین امر یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان می باشد. البته علاوه بر تمامی این ها باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع طراحی نیز این کیسه بوکس ظاهری فوق العاده شیک و زیبا دارد و در واقع ساختار استوانه ای شکل این محصول در کنار طرح های موجود بر روی این کالا سبب شده تا علاوه بر کیفیت عالی، زیبایی و جذابیت را هم برای مشتریان به ارمغان آورد.

 گفتنی است که علاوه بر این ها باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز این کیسه بوکس از نوع وینیل و یا همان پی وی سی معروف طراحی و عرضه شده که همین نکته باعث شده تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی از کیفیت بالای این کالا از آن استفاده کرده و لذت ببرند. همچنین راه اندازی این کالا نیز بسیار ساده است و به این صورت که شما باید سعی کنید تا در ابتدا یک عدد پمپ باد تهیه کرده( خرید انواع پمپ باد از طریق سایت اینتکس) و بدنه اصلی این محصول را باد کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما عزیزان از سایت نمایندگی اینتکس فراهم خواهد بود. 

نوع طرح ببر
 قطر 44 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...