کیسه بوکس بادی مدل فیل Bestway 52152

Bestway 52152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
85,000 تومان

کیسه بوکس بادی مدل فیل Bestway 52152 از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فرد بست وی است که کاربرد زیادی دارد. همچنین این محصول محبوبیت زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارد و در نتیجه پر فروش ترین گزینه در بین محصولات بادی می باشد. کیسه بوکس بادی را می توان با خود به مسافرت و گردش برد و از آن بهره مند شد. امکان استفاده از این محصول در محیط های مرطوب نیز وجود دارد چرا که بدنه ضد آب و غیر قابل نفوذ است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از آن لذت برد. ضربه زدن به بدنه محصول مشکلی برای سلامتی بدنه ایجاد نخواهد کرد چرا که بدنه از قابلیت مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و می تواند به راحتی ساعت خوشی را مهیا کند.

کیسه بوکس بادی مدل فیل Bestway 52152 | اینتکس ایران

با داشتن این سازگاری بالا افراد می توانند از کیسه بوکس بادی بیش ترین استفاده را داشته باشند و کودکان خود را سرگرم کنند. محصول مورد نظر دارای طرح فیل می باشد که به نوبه خود از جذابیت زیادی برخوردار است. افراد این محصول بی نظیر را با طرح و رنگبندی ثابت خریداری می کنند که در طول عمر بالا دچار تغییر حالت نخواهد شد. برای خرید کیسه بوکس بادی مدل فیل به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

خرید کیسه بوکس بادی مدل فیل | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...