کیسه بوکس بادی طرح انگری بردز Bestway 96105

Bestway 96105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
145,000 تومان

کیسه بوکس بادی طرح انگری بردز Bestway 96105 یا پرنده های خشمگین می تواند فانتزی ترین محصول بادی باشد که با رنگبندی جذاب برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قادر به قرار گیری ثابت بر روی سطوح است که به وسیله وجود کیسه شن در داخل آن صورت می گیرد. محل دقیق قرار گیری کیسه شن در داخل بدنه در بخش کف بوده است تا سنگینی آن سبب ثابت ماندن بدنه بر روی سطوح شود. از این رو کارایی آن محقق پیدا می کند و امکان ضربه زدن به محصول به طور مرتب وجود دارد. زمانی که افراد به بدنه ضربه وارد می کنند علاوه بر این که محصول دچار آسیب نمی شود می تواند به سرعت به موقعیت خود برگردد.

کیسه بوکس بادی طرح انگری بردز Bestway 96105 | اینتکس ایران

 این کیسه شن سبب ایجاد چنین مزیتی می شود و از واژگون شدن محصول بادی بر روی سطح زمین جلوگیری می کند. بدنه در برابر ضربه مقاوم است که آن هم به دلیل وجود ضخامت زیاد رویه آن می باشد. طرح های ارائه شده بر روی محصول ثابت و چاپی هستند و بدون تغییر در طی سال های زیاد باقی می مانند. کودکان به راحتی قادر به داشتن این محصول زیبا خواهند بود و آسان ترین روش برای راه اندازی آن وجود دارد. به دلیل بادی بودن بدنه باید میزان باد معینی به داخل آن وارد شود تا استحکام پیدا کرده و در نتیجه مورد استفاده قرار گیرد. این کار به وسیله پمپ باد دستی و به سرعت صورت می گیرد. جهت خرید محصول مورد نظر به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید .

خرید کیسه بوکس بادی طرح انگری بردز Bestway 96105 | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفشن
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...