کیسه بوکس بادی زرافه Bestway 52152

Bestway 52152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
85,000 تومان

کیسه بوکس بادی زرافه Bestway 52152 از سری محصولات پر طرفدار بست وی است که با بدنه ای با طول عمر بالا ساخته شده است. جنس بدنه از پی وی سی بوده است که قابلیت های زیادی را به افراد می بخشد. به این ترتیب افراد می توانند از آن در طی سال های زیاد استفاده کنند و یک وسیله بادی منحصر به فرد را داشته باشند. امکان تخلیه انرژی کودکان به وسیله این محصول وجود دارد که در نتیجه می توان برای آن ها شاد و مهیج باشد. بدنه برای داشتن سازگاری لازم در زمان ضربه و برخورد مقاوم بوده است و از ضخامت زیادی تشکیل شده است. بنابراین کسانی که به سمت داشتن نمونه های محبوب وسایل بادی می روند می توانند خرید کیسه بوکس بادی را نیز انجام دهند.

کیسه بوکس بادی زرافه Bestway 52152 | اینتکس ایران

طرح زرافه منحصر به فرد و خاص است و زیبایی زیادی را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه کسانی که به داشتن این محصول نیاز دارند می توانند آن را با بدنه فانتزی و طراحی شده خریداری کنند و در طی مدت زمان طولانی آن را داشته باشند. کیسه بوکس بادی سبک و قابل حمل است و از بدنه ای تاشو برخوردار می باشد که برای راه اندازی تنها به پمپ باد دستی نیاز دارد. بنابراین به سرعت و با داشتن پمپ باد دستی شروع به راه اندازی می کند و در مدت زمان کم استوار ترین بدنه حاصل می شود. برای خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

خرید کیسه بوکس بادی زرافه | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...