کلمن بادی روی آب اینتکس intex 56822

intex 56822

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
1,650,000
1,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

کلمن بادی روی آب اینتکس intex 56822 یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در این شرکت بوده که جهت نگهداری انواع بطری های نوشیدنی و آب روی آب استخر در حالت شناور بوده که از تولیدات شرکت اینتکس است، شما عزیزان با استفاده از این محصول جذاب دیگر نیازی به خارج شدن از آب استخر نداشته و می توانید به راحتی در زمان آب تنی در داخل استخر نیز به انواع نوشیدنی های مورد نیازتان دسترسی داشته باشید و همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است این محصول دارای یک مخزن بزرگ در قسمت وسط این کالا بوده که این شرایط را برای شما فراهم میکند تا که نوشیدنی های مورد نیازتان را داخل آن بگذارید و از خنک ماندن خوراکی های خود اطمینان حاصل فرمایید.

کلمن بادی روی آب اینتکس intex 56822 | اینتکس ایران

این کلمن بادی روی آب از ابعاد و حجم کمی نیز برخوردار است که به راحتی قابل جابه جایی و حمل بوده و به آسانی روی سطح آب شناور باقی می ماند. این محصول دارای ارگونوم ساخت گردی بوده که دارای استحکام و دوام لازم بوده و همچنین از جدید ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس برای شما عزیزان می باشد. لازم به ذکر است جنس بدنه این کالا از پی وی سی چند لایه با روکش طرح چرم است که به همین سبب محصولی با بدنه بسیار با کیفیت می باشد و در برابر دمای مختلف آب بسیار مقاوم خواهد بود. در آخر باید گفت که شما عزیزان جهت سفارش این کلمن بادی روی آب میتوانید به راحتی و از طریق فروشگاه اینتکس ایران نسبت به سفارش محصول خود اقدام کنید.

خرید کلمن بادی روی آب اینتکس مدل intex 56822 | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 89 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای دستگیره حمل
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...