کاناپه بادی دو نفره نارنجی بست وی Bestway 67356

Bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان

کاناپه بادی دو نفره نارنجی بست وی Bestway 67356 ساخت شرکت معتبر بست وی است که از بدنه ای طبی و راحتی برخوردار می باشد. نکته مثبت در طراحی این محصول کاربرد دو حالته آن است که هم می توان آن را به صورت کاناپه مورد استفاده قرار داد و هم به حالت تخت خواب بادی تبدیل کرد. به همین خاطر است که دارای امکانات لازم جهت این نوع استفاده می باشد. بدنه بزرگ و جادار است و ظرفیت استفاده از آن به صورت دو نفره می باشد. از این رو دو فرد به راحتی قادر به استفاده از این محصول می باشند و می توانند راحتی زیادی را حس کنند.

کاناپه بادی دو نفره نارنجی بست وی Bestway 67356 | اینتکس ایران

کاناپه بادی بدنه ای بادی و نرم دارد و از ساختاری موج دار تشکیل شده است که در زمان قرار گیری ستون فقرات بر روی آن می توان احساس خوشایندی را به دست آورد. بدنه دارای تکیه گاه است که در زمان نشستن می توان به آن تکیه داد و در زمانی که قصد استفاده از محصول به عنوان تخت خواب بادی است می توان از آن به عنوان زیر سری استفاده کرد. گاهی افراد تمایل به داشتن محیطی باز تر دارند که در این حالت تکیه گاه نیز سطحی مسطح را ایجاد می کند تا افراد بر روی آن با آرامش کامل قرار گیرند و اوقات خوشی را سپری کنند. خرید این کاناپه بادی از طریق نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

خرید کاناپه بادی دو نفره نارنجی بست وی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.91 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...