کاناپه بادی تک نفره نارنجی Bestway 67277

Bestway 67277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان

کاناپه بادی تک نفره نارنجی Bestway 67277 به عنوان یک محصول پر استفاده و پر کاربرد شناخته شده است که می توان با خیالی آسوده آن را مورد خریداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول بدنه ای جادار دارد که برای یک شخص کاربرد دارد. به همین خاطر است که افراد تمایل به خرید آن برای استفاده در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن منزل دارند و می توانند از داشتن آن نهایت بهره برداری را داشته باشند. کاناپه بادی تک نفره نارنجی از سری محصولات با دوام و منحصر به فردی است که برای استفاده افراد در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به داشتن مقاومت بالا است.

کاناپه بادی تک نفره نارنجی Bestway 67277 | اینتکس ایران

ظرفیت بدنه برای مقاومت در برابر وزن افراد زیاد است بنابراین افراد سنگین وزن به راحتی قادر به استفاده از این محصول می باشند و می توانند بهترین شرایط را به دست آورند. این محصول از رویه ای ضد حساسیت برخوردار است که بخش رنگی آن را شامل می شود و از نوع مخمل می باشد. به دلیل مخمل بودن لطافت و نرمی زیادی نیز حس می شود که افراد می توانند تایم طولانی را بر روی آن سپری کنند. این محصول بهترین گزینه برای افرادی است که در طول روز نیاز به استراحت دارند و باید نسبت به خرید آن اقدام کنند. داشتن این محصول تنها با مراجعه به سایت اینتکس انجام می شود.

خرید کاناپه بادی تک نفره نارنجی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابلیت چند کاره بودن
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...