کاناپه بادی تخت شو طرح چرم Bestway 75056

Bestway 75056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,260,000 تومان

کاناپه بادی تخت شو طرح چرم Bestway 75056 یکی از خاص ترین نمونه های محصولات بادی است که از بدنه ای با طول عمر بالا تشکیل شده است. این بدنه از چرم مصنوعی ساخته شده است که میزان مقاومت بالایی دارد و با سازگاری زیاد قادر به استفاده در مدت زمان طولانی می باشد. کسانی که قصد داشتن وسایل راحتی و طبی در منزل و یا محل کار و سایر محیط ها را دارند می توانند این کاناپه بادی تخت شو را مورد استفاده قرار دهند و از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شوند. کاناپه بادی تخت شو طرح چرم می باشد و از ظاهری زیبا و منحصر به فرد برخوردار است.

خرید کاناپه بادی تخت شو طرح چرم

به همین خاطر است که می توان آن را در دکوراسیون منزل خود نیز مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. رویه محصول مواج و فرو رفته است و این طراحی برای محصولات طبی و راحتی در نظر گرفته می شود. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند نسبت به استفاده مداوم و طولانی مدت از محصول نیز اقدام نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. کاناپه بادی به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد و هم می تواند مانند یک کناپه طبی عمل کند و هم قادر به مهیا کردن شرایط برای خوابیدن و تبدیل شدن به تخت خواب بادی می باشد. جهت خرید این محصول با کیفیت اصل به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

کاناپه بادی تخت شو طرح چرم با کیفیت

 نوعخانگی ، مسافرتی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...