کاناپه بادی تخت شو تک نفره Bestway 75065

Bestway 75065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان

کاناپه بادی تخت شو تک نفره Bestway 75065 از سری محصولات اصل و اورجینال این شرکت معتبر می باشد که دارای طراحی منحصر به فرد و بی نقص است. این محصول از بدنه ای مشابه با کاناپه های چوبی و پارچه ای تشکیل شده است که به دلیل زیبایی و جذابیت می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. سطح نشیمن دارای قابلیت تاشو بودن می باشد که با باز کردن به شکل تخت خواب بادی در می آید و موقعیت برای قرار گیری افراد بر روی آن مهیا می شود. در کناره های محصول بخش تکیه گاه قرار دارد که با دستگیره ها یک تکه بوده و شرایط دلخواهی را مهیا می سازد.

کاناپه بادی تخت شو تک نفره Bestway 75065 | اینتکس ایران

این بخش افراد را احاطه می کند و در زمان نشستن بر روی محصول بهترین موقعیت نصیب آن ها می شود. بر روی دستگیره ها بخشی حفره مانند به نام جا لیوانی قرار گرفته است که محل مناسب برای قرار دادن لیوان و یا بطری می باشد. به این دلیل است که افراد در زمان استراحت نوشیدنی مورد علاقه خود را در دسترس دارند و در هر وقت که تمایل دارند به نوشیدن آن می پردازند. این محصول ظرفیت یک نفره دارد و برای استفاده یک فرد سازگاری پیدا کرده است. کسانی که قصد خرید این نمونه از محصولات بادی و راحتی را دارند می توانند آن را از سایت اینتکس سفارش دهند.

خرید کاناپه بادی تخت شو تک نفره | اینتکس ایران

نوعخانگی
طول 200 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 64 سانتی متر
جنس بدنه و رویهPVC و روکش طرح چرم
وزن بسته بندی7.3 کیلوگرم
ساک حمل ندارد
تحمل وزن137 کیلوگرم
برند بست وی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...