چسب تعمیرات محصولات بادی bestway 62022

bestway 62022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

چسب تعمیرات محصولات بادی bestway 62022 یکی از باکیفیت ترین چسب های تعمیرات محصولات بادی می باشد که عرضه مستقیم شرکت بست وی بوده و واقعا در میان تمامی چسب های تولید شده توسط شرکت های گوناگون ، این محصول توانسته قدرت چسبندگی بسیار بالایی را از خود به جای بگذارد که نقطه قوت این محصول نیز به شمار می رود. با توجه به این توضیحات حال باید به بخش اصلی بدنه این محصول هم اشاره کنیم به این صورت که این کالا در یک بسته بندی بسیار کوچک با وزن بسیار کم ارائه شده است و این عامل باعث شده تا حمل و نقل این کالا نیز بسیار راحت باشد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما هم قرار دارد که به راحتی می توانید اطلاعات مربوط به این محصول را از طریق این دفترچه مطالعه کرده و به راحتی از این چسب تعمیرات استفاده کنید.

چسب تعمیرات محصولات بادی بست وی | اینتکس ایران

دیگر خصوصیت مهمی که باید در خصوص چسب تعمیرات محصولات بادی bestway 62022 به آن اشاره کنیم بحث نوع استفاده از این محصول است به این صورت که داخل بسته بندی این کالا یک عدد چسب قطره ای و یک رول یا به اصطلاح لیبل قرار دارد که با آغشته کردن این رول به چسب قطره ای و قرار دادن آن بر روی ناحیه ای که سوراخ شده است می توانید به سادگی اقدام به ترمیم محصول خود کنید. با توجه به این مسئله حال شما می توانید این برچسب تعمیرات با کیفیت را از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی و ارزان خریداری کرده و به سادگی در منزل خودتان محصولات بادی آسیب دیده را با کمترین هزینه تعمیر نمایید.

نوعچسب تعمیرات
حجم5 گرم
بسته بندیتیوپی
موارد استفادهسوراخ و پارگی
 وزن13 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازندهبست وی
کاربرد تخت خواب بادی
 تشک های بادی
 مبل های بادی
 وان باد
 چادر بادی
 قایق بادی
و دیگر محصولات بادی...
 اقلام همراه  -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...