چادر مسافرتی 3 نفره اکتیو پاویلو 68090

bestway 68090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان

چادر مسافرتی 3 نفره اکتیو پاویلو 68090 حرفه ای ترین محصولی می باشد که به جهت داشتن تفریح و گردش در محیط خارج از خانه ساخته شده است و ایجاد سرپناهی ایمن و استاندارد می کند. کسانی که تمایل به مسافرت در تمامی فصول سال را دارند می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند و از آن بهره مند باشند. چرا که بدنه برای اقامت در آب و هوا های گوناگون طراحی شده است و می تواند بیش ترین میزان مزیت را داشته باشد. در نتیجه در معرض تابش خورشید و یا در بارندگی نیز می توان از آن بهره مند شد. بدنه از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که در مقابل اشعه خورشید از خود مقاومت نشان می دهد و دچار تغییر حالت نمی شود به طوری که آفتاب سوختگی ایجاد نخواهد شد و در نتیجه می توان از وجود این محصول بهره کافی را برد.

خرید چادر مسافرتی 3 نفره مدل Active mount 3

علاوه بر این موارد بدنه دارای تهویه و پنجره است که به این طریق هوا به راحتی در حال گردش می باشد و می تواند هوای داخل بدنه را خنک سازد. از این رو در فصول گرم سال از محصول استفاده می شود و بهترین اوقات کسب می گردد. چادر مسافرتی مد نظر به دلیل داشتن بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می تواند در زمان بارندگی نیز مورد استفاده قرار گیرد و لحظات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. این محصول دلخواه از کف مقاوم با لایه های زیاد تشکیل شده است که در چنین موقعیتی ایجاد ایمن می کند. چادر مسافرتی مد نظر با عنوان چادر دو پوش نیز شهرت دارد که دارای بخشی مجزا در جلوی درب ورودی است تا از آن نیز استفاده شود و بهترین موقعیت به دست آید. چنانچه تمایل به خرید چادر مسافرتی 3 نفره اکتیو پاویلو 68090 دارید می توانید محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

 نوع عصایی
 طول 350 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 4.7 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 الی 4 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...