چادر مسافرتی فنری کول پاویلو 4 نفره 68087

bestway 68087

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان

چادر مسافرتی فنری کول پاویلو 4 نفره 68087 جادار و بزرگ برای استفاده خانواده چهار نفره کاربرد دارد و می تواند برای افراد ایجاد اقامتگاهی ایمن و استوار را بدهد. داشتن اقامتگاه در هنگام مسافرت و گردش امکان اقامت در شب را نیز ایجاد می کند و دیگری نیازی به اجاره محل برای استراحت و خواب نمی باشد. از این رو باید نسبت به خرید بهترین نوع چادر مسافرتی اقدام کرد تا به این صورت بتوان در طی سال های زیاد از محصول بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را کسب کرد. چادر مسافرتی مد نظر بدنه ای با ساختار فنری دارد که سازه های منعطف را شامل می شود. سازه ها در داخل پوششی از جنس پارچه ابریشمی وجود دارند که مزیت خاص خود را دارد. مهم ترین مزیت این گونه قرار گیری در امان ماندن سازه ها از زنگ زدگی است و استحکام محصول را زیاد می کند.

خرید چادر مسافرتی فنری پاویلو 4 نفره مدل 68087

همچنین به دلیل وجود سازه متصل به بدنه راه اندازی محصول نیز در کم ترین زمان انجام می شود و می توان آن را برای بهره برداری آماده کرد. در واقع این محصول با مدل کول به معنای راه اندازی آسان است تا هر یک از کسانی که تمایل به ایجاد استراحتگاه به سرعت دارند می توانند از آن بهره مند شده و بهترین اوقات را ایجاد سازند. چادر مسافرتی مد نظر دارای درب ورودی و پنجره های بزرگ می باشد که به راحتی هوا را در داخل چادر به گردش در می آورد و می تواند به عنوان یک تهویه عمل کند. از این رو هوا در داخل چادر مناسب و مطلوب است و می توان در آن حضور داشت. درب و پنجره ها حاوی توری نیز می باشند تا در زمان استفاده از چادر مسافرتی در محیط هایی مانند جنگل بتوان از گزند هر گونه حیوان و حشره در امان ماند. کسانی که تمایل به خرید چادر مسافرتی فنری کول پاویلو 4 نفره 68087 دارند تنها می توانند محصول را با کیفیت اصل از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

 نوع فنری
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.35 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...