چادر مسافرتی فنری سه نفره Bestway 68005

Bestway 68005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

چادر مسافرتی فنری سه نفره Bestway 68005 از بدنه ای جادار تشکیل شده است که برای اقامت سه فرد در نظر گرفته می شود. این محصول دارای بخش های توری بوده است که در فصل تابستان و در زمان قرار گیری در محیط هایی که دارای حشره می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد سازگاری و عایق کردن بدنه نسبت به سرما در فصول سرد سال نیز پوششی از جنس بدنه بر روی بخش های توری قرار می گیرد و محصول را مقاوم نسبت به نفوذ سرما می کند. در نتیجه افرادی که از این محصول استفاده می کنند قادر به داشتن راحتی و آسایش در تمامی طول استفاده از آن می باشند و می توانند تایم طولانی از آن بهره مند گردند.

 چادر مسافرتی را می توان برای مدت زمان طولانی در معرض اشعه خورشید قرار داد. چرا که بدنه دچار آفتاب سوختگی نخواهد شد و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. سازگاری این محصول در محیط های باز سبب جلب توجه مخاطب شده است که تمایل به خرید آن برای استفاد در مسافرت دارند. سازه ها از استحکام بالایی برخوردار می باشند و از نوع عصایی هستند. در نتیجه بهترین سر پناه برای کسانی است که در زمان گردش و مسافرت نیاز به اقامتگاه دارند. در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی فنری سه نفره Bestway 68005 به فروشگاه مرکزی ایران اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 235 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.4 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...