چادر مسافرتی فنری دو نفره Bestway 68004

Bestway 68004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

چادر مسافرتی فنری دو نفره Bestway 68004 از سری محصولات جدید شرکت بست وی است که با قابلیت های مختلف آماده استفاده علاقه مندان می باشد. این محصول به دلیل سازگار بودن با عوامل مختلف در بسیاری از مکان ها قادر به استفاده شدن می باشد و می تواند سر پناهی ایمن و استاندارد را تشکیل دهد. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این محصول منحصر به فرد می باشند می توانند در تمامی مسافرت ها و گردش ها از داشتن ان لذت ببرند. محصول برای استفاده در جنگل و ساحل مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند گزینه ای مناسب برای کوهنوردان باشد. به این ترتیب کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند قادر به برخورداری از مزیت راحتی و آسایش می باشند.

 چادر مسافرتی از نوع فنری بوده است در نتیجه به راحتی راه اندازی و نصب می شود و از سازه هایی مقاوم تشکیل شده است. در زمان نیاز نداشتن به محصول و بازگشت از مسافرت می توان آن را به راحتی نیز جمع آوری نمود. از این رو مدت زمان کمی را نیز به خود اختصاص می دهد و افراد را دچار مشکل نمی کند. چادر مسافرتی مد نظر دارای توری در بخش در می باشد. این توری به نوبه خود سبب تهویه هوای داخل بدنه در فصول گرم سال می شود و از ورود حشرات و حیوانات به داخل جلوگیری می کند. چادر مسافرتی فنری دو نفره Bestway 68004 با قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس وجود دارد و آماده خرید می باشد.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 235 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.1 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...