چادر مسافرتی عصایی دو نفره Bestway 68008

Bestway 68008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,380,000 تومان

چادر مسافرتی عصایی دو نفره Bestway 68008 محصولی برای کمپینگ و کوهنوردی است که دارای ظرفیت دو نفره می باشد. کسانی که به تنهایی و یا به همراه دوست خود به مسافرت و گردش می روند می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند و راحت ترین حالت ممکن را به دست آورند. ایجاد بدنه مقاوم باعث تشکیل سر پناهی ایمن خواهد شد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده در داخل آن اقامت داشت. سازه ها بدون خمیدگی و ثابت می باشند و استحکام بالایی دارند. به این صورت می توان با ایجاد بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد اطمینان کامل برای استفاده از آن در موقعیت های مختلف داشت.

 در شرایط طوفان و باد و یا بارش باران داشتن این چادر مسافرتی مزیت های زیادی را به دنبال دارد و می تواند برای استفاده کنندگان منحصر به فرد باشد. در بخش جلویی محصول طراحی ایجاد شده است که سبب ایجاد سایه در بخش جلویی چادر مسافرتی می شود. بنابراین در فصول گرم سال و در زمان تابش آفتاب افراد می توانند با خیالی آسوده در داخل چادر مسافرتی حضور داشته باشند و به لذت کامل از آن بپردازند. محصول به راحتی نصب می شود و جمع آوری آن نیز به ساده ترین صورت انجام می شود. کسانی که تمایل به خرید چادر مسافرتی عصایی دو نفره Bestway 68008 دارند تنها می توانند از طریق فروشگاه ایران اینتکس اقدام نمایند.

نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه حمل اشیا
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...