چادر مسافرتی ساحلی پاویلو bestway 68044

bestway 68044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

چادر مسافرتی ساحلی پاویلو bestway 68044 محصولی است که قطعا برای استفاده و راه اندازی در کنار ساحل می تواند بهترین گزینه باشد. طراحی سبک وزن و فضای کمی که این محصول اشغال می کند باعث شده تا خیلی از افراد این محصول را در اولویت خرید خود قرار دهند. در همین رابطه قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع ویژگی های این چادر مسافرتی را در اختیار شما قرار دهیم. در ابتدا باید به بررسی طراحی و رنگ این محصول بپردازیم که یکی از دلایل خرید و انتخاب این محصول توسط مشتریان هم همین ویژگی می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این کالا دارای رنگی سبز و زرد می باشد که در واقع این دو رنگ تمامی سطح اصلی این محصول را تشکیل داده اند. در بخش های کناری این محصول نیز نشان تجاری و لوگو پاویلو نیز نقش بسته است که نشان از طراحی برند بست وی دارد و خیال مشتریان از نظر برند بودن این محصول نیز راحت خواهد بود.

چادر مسافرتی ساحلی پاویلو bestway 68044 | اینتکس ایران

به جز این موارد شما می توانید در بخش داخلی چادر مسافرتی ساحلی پاویلو bestway 68044 یک عدد جیب داخلی را هم مشاهده کنید که به سادگی می توانید وسایل کوچک خود را هم درون این محصول قرار دهید. شیوه راه اندازی این محصول نیز به سادگی انجام می شود به این صورت که یک سری از ستون های انعطاف پذیر عصایی نیز دیده می شود که از جنس فایبرگلاس تولید و عرضه شده و با ساده ترین حرکت شما می توانید به وسیله این پایه ها اقدام به نصب و راه اندازی این چادر کنید. وزن کم و سبک و در اختیار داشتن یک ساک حمل نیز باعث شده تا بتوانید به آسانی این محصول را جا به جا کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این چادر مسافرتی ساحلی از سایت اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید چادر مسافرتی ساحلی پاویلو | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی
 جنس پایه ها فایبرگلاس منعطف
 اتوماتیک-
 دوپوش-
 ضد آب-
 تعداد پنجره-
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 900 گرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیا
 سایه بانی بزرگ برای سواحل
 فریم های منعطف
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...