چادر مسافرتی ساحلی پاویلو دو نفره 68107

bestway 68107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

چادر مسافرتی ساحلی پاویلو دو نفره 68107 مناسب ترین محصولی است که به جهت استراحت در استراحت پس از شنا و یا گرفتن حمام آفتاب استفاده می شود. به وسیله این محصول افراد می توانند در محیط ساحل به آرامش بپردازند و از فضای اطراف نیز لذت ببرند. به طوری که سرپناهی ایمن و زیر اندازی محکم دارند و دچار مشکل نخواهد شد. چادر مسافرتی ساحلی مدل پاویلو است که بهترین طرح ها را ارائه داده است تا افراد بتوانند از این موارد در مسافرت و گردش استفاده کنند و از آن ها بهره مند باشند. چادر مسافرتی ساحلی بدون درب ورودی می باشد تا بتوان در داخل آن به راحتی درازکشید و بهره مند شد. همچنین دارای امکان نصب بر روی سطح زمین را دارد تا حرکت نکند و در جای خود ثابت باقی بماند. این محصول در بخش جلویی دارای دو طناب می باشد که با میخ به زمین متصل می شود و می تواند سبب جلوگیری از حرکت و تکان خوردن محصول بر روی سطح زمین شود.

خرید چادر مسافرتی ساحلی پاویلو دو نفره

با این وجود است که چادر مسافرتی ساحلی کاربرد زیادی دارد و افراد در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه دارند. بدنه برای قرار گیری دو فرد ساخته شده است و ظرفیتی با این ابعاد دارد به همین خاطر جادار و راحت است تا علاقه مندان بتوانند در زمان گرفتن حمام آفتاب صورت خود را زیر سایه بان قرار دهند و بدن را در خارج از چادر مسافرتی قرار دهند. در این صورت بخش های مورد نظر بدن حمام آفتاب می گیرند به طوری که از زیر اندازی محکم و سرپناهی مقاوم برخوردار خواهید بود که برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد دارد و مورد علاقه افراد زیادی می باشد. چادر مسافرتی ساحلی پاویلو دو نفره 68107 اصل و اورجینال است که ساخت شرکت بست وی می باشد به همین خاطر تنها می توان محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش داد.

فروش چادر مسافرتی ساحلی برند پاویلو

 نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.14 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...