چادر مسافرتی دو نفره اکتیو پاویلو 68089

bestway 68089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

چادر مسافرتی دو نفره اکتیو پاویلو 68089 جدید و منحصر به فرد می باشد که دارای بدنه کمجا بوده و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. چادر مسافرتی با ظرفیت دو نفره توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن دسته از افراد که به دنبال داشتن اقامتگاهی ایمن و استوار می باشند در نظر گرفته می شود. محصول مورد نظر با بدنه مقاوم سازگاری های زیادی ایجاد کرده است که از جمله آن می توان به بدنه با رویه ضخیم اشاره داشت. این بدنه غیر قابل نفوذ است و در برابر آب و رطوبت توانسته مقاومت زیادی از خود نشان دهد. به طوری که در زمان بارندگی نیز مشکلی برای اعضای حاظر در چادر مسافرتی ایجاد نخواهد شد. به این دلیل است که افراد زیادی آن را مورد خریداری قرار می دهند و به جهت داشتن سازگاری های لازم و مسافرت های طولانی مدت از آن بهره مند می شوند.

خرید چادر مسافرتی دو نفره اکتیو پاویلو

سازه و بدنه در کنار هم استحکام زیادی ایجاد کرده است و سرپناهی ایمن و مقاوم به دست می آید تا افراد بتوانند ساعات طولانی از آن بهره ببرند و بتوانند از حضور در موقعیت مناسب لذت ببرند. درب ورودی محصول دارای ابعاد و اندازه بزرگ است تا افراد وسایل مورد نیاز خود را به راحتی وارد چادر مسافرتی کنند. به طوری که آسیبی به این بخش از محصول وارد نشود و بتوان از آن بهره مند شد. بخش کف که در ارتباط مستقیم با محیط بیرون می باشد دارای ضخامت زیاد بوده است و در نتیجه می توان آن را با خیالی آسوده بر روی سطوح مختلف قرار داد و از آن استفاده کرد. محصول برای استفاده در تمامی فصول سال کاربرد دارد و دارای سازگاری های لازم می باشد تا بدون مشکل بتوان از آن استفاده نمود. به جهت خرید آسان چادر مسافرتی دو نفره اکتیو پاویلو 68089 تنها می توان به فروشگاه بزرگ اینتکس ایران مراجعه کرد.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...