چادر مسافرتی دونفره عصایی Bestway 68007

Bestway 68007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان

چادر مسافرتی دونفره عصایی Bestway 68007 از سری محصولات ضروری برای مسافرت و گردش است و بهترین گزینه برای کوهنوردان به حساب می آید. ابعاد بدنه به گونه ای ساخته شده است که این افراد به راحتی قادر به استفاده از آن باشند و از چادر مسافرتی به عنوان یک محصول سازگار با محیط های مختلف استفاده نمایند. ساختار محصول حرفه ای و بی نقص است به طوری که برای محیط هایی مانند ساحل نیز کاربرد دارد. بدنه ضد آب بوده است و در بخش کف از لایه های بیش تری تشکیل می شود. در طراحی محصول سایبان ایجاد شده است و بخش های کناری آن می توانند به داخل بدنه سایه بیندازند. 

بنابراین شرایط برای استفاده از محصول در روز های گرم و آفتابی تابستان وجود دارد و اقامت با این محصول آسان تر خواهد شد. به همراه داشتن چادر مسافرتی مد نظر با وجود ساک حمل آن آسان تر خواهد بود. چرا که بدنه به صورت تاشو در می آید و به داخل ساک قرار می گیرد. در نتیجه مشکلی از بابت حمل و نقل آن وجود ندارد و علاقه مندان در تمامی مسافرت های خود قادر به داشتن و بهره مندی از این محصول منحصر به فرد می باشند. ساک حمل بدنه را از بروز آسیب در امان نگه می دارد و می تواند در طولانی مدت محافظ چادر مسافرتی باشد. چادر مسافرتی دونفره عصایی Bestway 68007 را تنها می توان از نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش داد.

نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.3 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان بزرگ
 دارای کیسه حمل اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...