چادر مسافرتی حمام صحرایی پاویلو 68002

bestway 68002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی حمام صحرایی پاویلو 68002 بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ ها و در زمان ایجاد اقامتگاه در کوهنوردی می باشد که می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها بهترین گزینه باشد. چادر مسافرتی مد نظر بدنه ای مقاوم دارد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. این بدنه دارای جنس پلی استر است که غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد و می تواند در روز های بارانی نیز استفاده شود. به هر حال در زمان ایجاد اردوگاه های صحرایی بهترین گزینه به حساب می آید که لازم و ضروری است و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. سازه های تشکیل دهنده محصول به صورت عصایی راه اندازی و نصب می شوند و پس از آن بدنه به سازه ها متصل می گردد.

خرید چادر مسافرتی حمام صحرایی

به این ترتیب به راحتی و در کم ترین زمان محصول برای استفاده آماده می شود و تشکیل بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را می دهد. به طوری که می توان از آن در طی سال های زیاد بهره گرفت. امکان نصب و راه اندازی و جمع آوری مکرر این محصول وجود دارد که هر یک از علاقه مندان می توانند این کار را در دفعات مختلف انجام دهند و محیطی مناسب و ضروری را ایجاد نمایند. این محصول دارای درب ورودی می باشد که با زیپ بسته و باز می شود و در نتیجه امکان عبور و مرور راحت را مهیا می کند. افراد می توانند در زمان مسافرت و گردش از این محصول استفاده کرده و مکانی را برای آن اختصاص دهند تا دچار مشکل نشده و بتوان در اقامتگاه حضور پیدا کرد. به منظور خرید آسان چادر مسافرتی حمام صحرایی پاویلو 68002 افراد می توانند به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنند و محصول را از بین محصولات متنوع و مورد نیاز سفارش دهند تا هم از کیفیت بالای آن برخوردار باشند و هم از قیمت مناسب آن لذت ببرند.

فروش چادر مسافرتی توالت صحرایی

 نوع عصایی
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.4 کیلوگرم
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...