چادر مسافرتی بست وی 4 نفره Bestway 68006

Bestway 68006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,485,000 تومان

چادر مسافرتی بست وی 4 نفره Bestway 68006 می تواند نیاز افراد به داشتن سر پناه را برطرف سازد و بدنه را برای داشتن آرامش و راحتی در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. این محصول دارای خمیدگی در بخش سقف می باشد و ساختاری منحنی را به خود گرفته است. اما سازه های آن از نوع فنری می باشند که محکم ترین بدنه را تشکیل داده اند. با داشتن چنین سازه هایی امکان برخورداری از این محصول در زمان های مختلف وجود دارد و می توان از داشتن آن لذت برد. بدنه به دلیل ایجاد استحکام بالا می تواند در موقعیت های مختلف به راحتی راه اندازی شود.

چادر مسافرتی بست وی 4 نفره Bestway 68006 | اینتکس ایران

 تا شو بودن بدنه و قرار دادن آن در کیف حمل می تواند بیش ترین مزیت را برای حمل و نقل و به همراه داشتن آن به دنبال داشته باشد و از این رو محبوبیت آن را نسبت به سایر محصولات بالا ببرد. کسانی که به سمت داشتن این محصول کاربردی جذب می شوند باید بدانند که بهترین محل برای استفاده از این محصول در جنگل و کوه می باشد. چرا که بدنه دارای مقاومت بالا و ضخامت زیاد است و در برابر عوامل مختلف سازگاری دارد. همچنین در بخش هایی کناری و درب ورودی توری قرار گرفته است که امکان ورود حشره و حیوانات در جنگل به داخل چادر مسافرتی را میسر نمی سازد. در نتیجه بهترین نمونه از وسایل مسافرتی خواهد بود. خرید این محصول از فروشگاه بزرگ اینتکس صورت می گیرد.

خرید چادر مسافرتی بست وی 4 نفره Bestway 68006 | اینتکس ایران

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...