چادر مسافرتی بست وی مناسب جنگل Bestway 68011

Bestway 68011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,950,000 تومان

چادر مسافرتی بست وی مناسب جنگل Bestway 68011 از بدنه ای سازگار با این محیط برخوردار است که می تواند قابلیت ضد آب بودن را داشته باشد. بدنه غیر قابل نفوذ است به طوری که در زمان بارش باران نیز رطوبت به داخل آن وارد نمی شود. از این رو کسانی که در داخل آن اقامت دارند بدون مشکل به اقامت خود می پردازند. سازه ها از ترکیب مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند و در داخل پوشش قرار دارند. به همین خاطر از بروز پوسیدگی و زنگ زدگی در آن جلوگیری می شود و می توان محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد در اختیار داشت.

 بدنه چادر مسافرتی تاشو است و می توان سازه ها و رویه را از هم جدا کرد. برای حمل و نقل و جا به جایی محصول ساک حملی در کنار آن قرار گرفته است که می تواند محلی امن برای قرار گیری محصول باشد. به این صورت راحت ترین حالت ممکن برای به همراه داشتن چادر مسافرتی وجود خواهد داشت و در نتیجه در تمامی گردش ها و مسافرت ها افراد آن را استفاده خواهند کرد. سازه ها از نوع عصایی می باشند که قابلیت نصب آسان در کم ترین زمان را نیز دارند. این سازه ها محکم و استوار بوده اند و جزو با دوام ترین گزینه برای برخورداری از یک سر پناه ایمن می باشند. خرید چادر مسافرتی بست وی مناسب جنگل Bestway 68011 از طریق نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

 نوع عصایی
 طول 225 سانتی متر
 عرض 248 سانتی متر
 ارتفاع 155 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 4.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...