چادر مسافرتی بزرگ بست وی Bestway 68003

Bestway 68003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,600,000 تومان

چادر مسافرتی بزرگ بست وی Bestway 68003 از سری محصولات اصل و اورجینال است که با داشتن بدنه مقاوم می تواند برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد. رویه محصول از ضخامت زیادی تشکیل شده است که مقاومت آن نسبت به بروز عوامل مختلف را به حداقل رسانده است. در نتیجه می توان با استفاده از این محصول بهترین لحظات را تجربه کرد. بدنه دارای ظرفیت 8 نفره است اما این 8 فرد به صورت نشسته قادر به قرار گیری در داخل محصول می باشند. اگر قصد اقامت و خوابیدن در داخل آن را داشته باشید 4 فرد به حالت درازکش در داخل آن قرار می گیرند و راحتی زیادی را به دست خواهند آورد.

 بدنه بزرگ و جادار است به طوری که این افراد راحتی خاصی را تجربه می کنند. از این محصول در مسافرت و گردش استفاده می شود و امکان نصب آسان آن وجود دارد. با باز کردن سازه ها از هم که به حالت تاشو بوده است بدنه به آن متصل می شود و ساختار اصلی چادر مسافرتی ایجاد می گرد. به دلیل داشتن سازه های محکم که قابلیت تا شدن و خمیده شدن ندارند و بر خلاف چادر فنری قابلیت انعطاف نیز ندارند می توان محصول را در گروه چادر مسافرتی های عصایی قرار داد و از آن استقبال نمود. بدنه به راحتی در داخل کیف حمل قرار می گیرد و برای استفاده به محیط های مختلف هدایت می شود. خرید چادر مسافرتی بزرگ بست وی Bestway 68003 تنها از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوع اتوماتیک ، عصایی
 طول 480 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 7 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای دو قسمت افزایش ابعاد
 دارای سایه بان درب وسط
 دارای کیسه نگهدارنده اشیای داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...