چادر بازی کودک عصایی Bestway 68080

Bestway 68080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

چادر بازی کودک عصایی Bestway 68080 از ساختاری منحصر به فرد تشکیل شده است که به راحتی نصب و راه اندازی می شود. زمان نصب این محصول کم می باشد به طوری که می توان به راحتی آن را برای استفاده کودکان در نظر داشت. در موقعیت های مختلف می توان این محصول را راه اندازی کرد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. سازه ها با اتصال به هم و قرار گیری در محل مورد نظر بر روی بدنه می توانند تشکیل این محصول منحصر به فرد را بدهند که در نتیجه سرپناهی برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.

خرید چادر بازی کودک عصایی Bestway 68080

 به همراه این محصول توپ های پلاستیکی و رنگی نیز وجود دارد که کودکان را سرگرم می سازد. این توپ ها جزو مزیت خرید چادر بازی کودک عصایی می باشد که می توان به وسیله آن ساعات خوشی را برای فرزندان خود رقم زد. بدنه استحکام بالایی دارد و در فضای بیرون از خانه قادر به داشتن سازگاری با محیط است. به این صورت می توان از آن به عنوان یک محصول پر استفاده و پر کاربرد یاد کرد که کودکان از داشتن آن لذت می برند و می توانند ساعات خوشی را با آن رقم بزنند. بدنه در بخش کف ضخامت زیاد تری دارد تا با قرار گیری بر روی سطوح بیرون دچار آسیب نشود. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند آن را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

نوع خانگی ، سفری
 طول 112 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 وزن 1.26 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 2+
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...