چادر بازی کودک طرح فروزن Intex 48670

Intex 48670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

چادر بازی کودک طرح فروزن Intex 48670 به عنوان یک محصول پر فروش و پر مخاطب شناخته شده است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. چرا که برای تمامی کودکان جذاب به حساب می آید و می تواند سبب جلب مخاطب شود. به دلیل داشتن ساختاری مانند خانه های یخی انواع بازی و سرگرمی برای کودکان ایجاد می شود که می توان با وجود آن بهترین اوقات را برای آن ها فراهم نمود. محصول مورد نظر بدنه ای شفاف دارد که طرح فروزان بر روی آن قرار گرفته است. از این رو می توان برای کودکان دختر بیش تر جذابیت داشته باشد.

خرید چادر بازی کودک طرح فروزن

برخی از افراد به دنبال خرید بهترین هدیه در مناسبت های مختلف برای کودکان می باشند اما مورد مناسبی را پیدا نمی کنند. این چادر بازی می تواند بهترین گزینه برای خرید افراد به عنوان هدیه باشد که طول عمر بالایی دارد و سازگاری زیادی در خصوص استفاده کودکان دارا می باشد. به همین خاطر به راحتی مورد خریداری قرار می گیرد و توجه افراد را به خود جلب می کند. بخش ورودی محصول مانند دریچه می باشد و شباهت آن به خانه های یخی را افزایش داده است. در نتیجه برای رده سنی کودک جذاب و منحصر به فرد است و توجه آن ها را به خود جلب می کند. خرید این نمونه از وسایل بازی که محبوبیت زیادی دارد تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن  6 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
 دارای بدنه حفره دار
 دارای دو پنجره در بدنه و سقف
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...