چادر بازی کودک بست وی Bestway 96115

Bestway 96115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان

چادر بازی کودک بست وی Bestway 96115 دارای طرح انگری برد یا پرنده های خشمگین است که برای کودکان طرحی منحصر به فرد و زیبا را ایجاد می سازد. این محصول از ترکیب رنگ فانتزی و متنوع تشکیل شده است به طوری که برای جلب توجه کودکان مناسب خواهد بود. ازاین رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را سفارش داد. به دلیل پر طرفدار بودن انیمیشن انگری برد طرح های مختلف از آن در ساخت انواع محصولات مرتبط با کودکان استفاده می شود.

خرید چادر بازی کودک بست وی Bestway 96115

در این چادر بازی نیز به دلیل مخاطب بودن کودکان این طرح استفاده شده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. بدنه دارای سازه های پلاستیکی است که بدنه برزنتی بر روی آن قرار می گیرد. در زمان نصب و راه اندازی محصول ابتدا سازه ها به هم متصل می شوند و سپس بدنه بر روی آن قرار می گیرد. از این رو می تواند محیطی دلخواه و محکم را ایجاد سازد تا کودکان به راحتی در داخل آن مشغول بازی و سرگرمی شوند. چادر بازی کودک ساخت شرکت بست وی است که طراحی و تولید انواع وسایل بازی کودک را انجام می دهد. به همین خاطر می توان با اطمینان کامل در خصوص کیفیت بالای محصول به خرید آن اقدام کرد. جهت خرید چادر بازی کودک بست وی با طرح جذاب و زیبا به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع خانگی ، کودک
 طول 101.6 سانتی متر
 عرض 76.2 سانتی متر 
 ارتفاع 114.3 سانتی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 تعداد ورودییک عدد
تعداد پنجره دو عدد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...