چادر بازی کودک بست وی bestway 14920

bestway 14920

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک بست وی bestway 14920 از سری محصولاتی است که هم از نظر طراحی و هم از نظر جنس و کیفیت توانسته یک محصول منحصر به فرد و زیبا باشد که قطعا برای فراهم کردن شرایط بازی و استراحت کودکان در داخل منزل و یا هر فضای دیگری مناسب خواهد بود. طراحی این محصول به این صورت است که کودک با توجه به بدنه طرح دار و فانتزی زیبایی که می توانید مشاهده کنید به راحتی می تواند از این محصول زیبا و دیدنی لذت ببرد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بر روی بدنه اصلی این کالا طرح انواع حیوانات در کنار درخت و گل و گیاه دیده می شود که این مسائل باعث شده تا این کالا بسیار زیبا و جذاب شود. هم چنین این محصول ساختاری شبیه به یک خانه ویلایی دارد که این مسئله سبب می شود تا کودک بتواند فضای شخصی خود را هم برای بازی و تفریح با دوستان خود و هم برای استراحت به خوبی در اختیار داشته باشد. هم چنین مسئله مهم دیگری که باید اشاره داشته باشیم بحث رنگ های شاد استفاده شده در این محصول است که قطعا این مسئله در روحیه کودک نیز بسیار اثر مثبتی خواهد گذاشت.

چادر بازی کودک بست وی bestway 14920 | اینتکس ایران

به جز این موارد چادر بازی کودک بست وی bestway 14920 دارای یک عدد درب بزرگ ورودی بوده که از این بخش به سادگی می توانید به داخل این چادر بازی عبور و مرور را انجام دهید. هم چنین وجود یک عدد پنجره نیز باعث شده تا این چادر بازی کودک بسیار نورگیر و خاص باشد. این محصول دارای یک سری پایه و ستون می باشد که با استفاده از این موارد می توانید ساختار این چادر بازی کودک را شکل دهید. پایه های این محصول از نوع فایبرگلاس بوده و انعطاف پذیری مناسبی دارد که قطعا به راحتی دچار آسیب و یا شکسته شدن نخواهد شد. هم چنین بدنه اصلی این چادر بازی کودک هم از نوع پارچه شمعی برزنتی طراحی و عرضه شده است که کیفیت بسیار بالایی را از خود به جای گذاشته است. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این چادر بازی از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم می باشد.

خرید چادر بازی کودک بست وی | اینتکس ایران

 نوع خانگی ، سفری
 طول 117 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...