پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H اینتکس Intex 28602

Intex 28602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,650,000
2,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H اینتکس Intex 28602 از سری محصولات پر کاربرد و منحصر به فردی است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محیط بزرگ داخل استخر پیش ساخته را عاری از عوامل بیماری زا نمود. این محصول می تواند با توان بالا در دسترس علاقه مندان باشد و به راحتی آب داخل استخر را به صورت مداوم تصفیه کند. وجود این پمپ تصفیه لازم و ضروری است. چرا که محیط شنای افراد باید عاری از عوامل آلودگی و کثیفی باشد و با استفاده از این محصول که دارای دو شلنگ متصل به بدنه می باشد می توان این کار را به بهترین شکل انجام داد.


از داخل استخر پیش ساخته آب از طریق یکی از شلنگ ها وارد پمپ تصفیه آب می شود و کار تصفیه به وسیله فیلتر موجود در داخل آن انجام می گیرد و سپس از داخل دستگاه به وسیله شلنگ دیگر وارد بدنه استخر پیش ساخته می گردد. این محصول بهترین کاربرد و سریع ترین عملکرد را خواهد داشت و در نتیجه برای اغلب استخر های پیش ساخته مد نظر قرار می گیرد. استخر های ایزی ست با قطر 183 و 244 و 305 سانتی متری از این پمپ تصفیه آب استفاده می کنند و پمپ قادر به تمیز کردن بخش داخلی بدنه می باشد. همچنین برخی از استخر های فریمی گرد که دارای قطر 305 سانتی متری هستند نیز می توانند به این وسیله تمیز و عاری از آلودگی باشند. خرید پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H اینتکس Intex 28602 از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

 نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 1300 لیتر 
 قدرت تصفیه 1000 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته کوچک
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته تا 4 متر
  قابلیت هواگیری مخزن
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص ، بست

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...