پمپ تصفیه آب نمکی پرقدرت Intex 26666

Intex 26666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,950,000 تومان

پمپ تصفیه آب نمکی پرقدرت Intex 26666 یکی از منحصر به فرد ترین تجهیزاتی است که به وسیله آن می توان با خیالی آسوده فضای داخل بدنه استخر را تصفیه کرد و آب آن را برای شنای مکرر مورد استفاده قرار داد. این محصول کارکرد آسانی دارد که به راحتی با اتصال به برق صورت می گیرد. سایر پمپ های تصفیه آب کارکرد مداوم و مکرر دارند که در نتیجه در هر لحظه آب استخر را تصفیه می کند. اما این محصول به دلیل حرفه ای بودن و بی نقص بودن می تواند به صورتی که افراد تمایل به داشتن آن دارند محصول را تمیز و پاکیزه نمایند و نسبت به میزان کارکرد آن نیز مقدار مورد نظر خود را اعمال کنند.

پمپ تصفیه آب نمکی پرقدرت اینتکس

در نتیجه زمانی که افراد تمایل به داشتن پمپ تصفیه آب دارند می توانند این محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند تا در هر زمان که مایل هستند دستگاه شروع به کار کند و در صورت تمایل نداشتن نیز کارکرد محصول لغو شود. دستگاه دارای صفحه نمایشگر می باشد که در نتیجه مقدار آب قابل تصفیه و یا زمان تصفیه آب داخل استخر را نمایش می دهد. به همین خاطر است که می توان به راحتی از آن در موقعیت های مختلف و برای استخر های گوناگون استفاده نمود. جهت سفارش این محصول بی نظیر به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع نمکی
 ظرفیت تصفیه 56800 لیتر
 قدرت تصفیه 15140 لیتر
 وزن 11 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض شن داخلی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...