پمپ تصفیه آب نمکی اینتکس Intex 26669

Intex 26669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,000,000 تومان

پمپ تصفیه آب نمکی اینتکس Intex 26669 از بدنه ای کم جا و کم وزن برخوردار است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. قیمت خرید این محصول کم است بنابراین می توان با خیالی آسوده آن را سفارش داد و برای استفاده در استخر های مختلف به کار برد. استخر هایی که دارای ابعاد بزرگ می باشند قادر به استفاده از این پمپ تصفیه آب می باشند که به راحتی گاز های مضر موجود در آب را نیز تصفیه می کند و از بین می رود. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول راسفارش داد.

خرید پمپ تصفیه آب نمکی اینتکس

 محصول مورد نظر دارای صفحه دیجیتال می باشد و کارکرد آن به وسیله دکمه هایی که بر روی صفحه قرار دارد محقق پیدا می کن. در نتیجه می توان گفت که به راحتی میزان کارکرد محصول تعیین می شود و می توان نسبت به آن اقدام کرد. داشتن پمپ تصفیه آب لازم و ضروری است که در نتیجه فضای داخل استخر را همواره تمیز و پاکیزه نگه می دارد. از این رو می توان به خرید آن اقدام کرد و محصول را برای برقراری شرایط دلخواه در کنار استخر ها نصب نمود. جهت سفارش این دسته از محصولات که لازم و ضروری می باشند به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع نمکی
 ظرفیت تصفیه 56800 لیتر
 قدرت تصفیه 12112 لیتر
 وزن 10 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...