پمپ تصفیه آب شنی حرفه ای Intex 26652

Intex 26652

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,400,000 تومان

پمپ تصفیه آب شنی حرفه ای Intex 26652 از سری محصولات پر کاربرد و محبوب است که برای تمامی استخر های بزرگ حتی استخر های بتنی نیز کاربرد دارد. این محصول درهر ساعت قادر به تصفیه 3200 لیتر آب می باشد که مقدار قابل توجهی خواهد بود. محصول مورد نظر را در موقعیت های مختلف به بدنه استخر متصل کنید و از داشتن آن لذت ببرید. چرا که این محصول لازم و ضروری است و وجود آن برای تمامی دارندگان استخر های بزرگ لازم می باشد. استخر هایی که در آن ها از این پمپ تصفیه آب استفاده می شود اغلب استخر های بتنی می باشند. چرا که قدرت محصول زیاد است و برای این محیط ها سازگاری ایجاد می کند.

خرید پمپ تصفیه آب شنی حرفه ای استخر

ساخت این محصول توسط شرکت اینتکس انجام می شود که اغلب وسایل اورجینال و اصل را در آن می توان یافت. به همین خاطر است که در مورد دوام و طول عمر و کارکرد منحصر به فرد محصول می توان اطمینان داشت و از این رو نسبت به خرید آن اقدام کرد. پمپ تصفیه آب حرفه ای بدنه ای بزرگ دارد که کنار بدنه استخر ها قرار می گیرد و کار خود را با اتصال شلنگ به دیواره استخر انجام می دهد. از یکی از شلنگ ها آب از بدنه وارد دستگاه می شود و از شلنگ دیگری آب تمیز از دستگاه وارد بدنه استخر پیش ساخته می گردد. جهت خرید این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوع شنی
 ظرفیت تصفیه 60000 لیتر
 قدرت تصفیه 12113 لیتر
 وزن 24 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض شن داخلی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...