پمپ تصفیه آب بزرگ اینتکس Intex 26644

Intex 26644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب بزرگ اینتکس Intex 26644 از بدنه ای مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز تشکیل شده است که از جمله آن میزان آب زیادی است که قادر به تصفیه آن در هر ساعت می باشد. این بدنه دارای دو بخش است که یکی تایمر و تنظیمات را بر روی صفحه دیجیتال نشان می دهد و دیگری بخشی برای قرار گیری فیلتر می باشد که به بدنه استخر ها نیز اتصال پیدا می کند. بدنه دارای دو خروجی به صورت شلنگ می باشد که هر کدام به بدنه استخر ها متصل می شوند.

یکی از شلنگ ها وظیفه ورود آب به داخل دستگاه را دارند و دیگری خروج آب و ورود آن به بدنه استخر را انجام می دهد. در هر حالت ساختار این پمپ تصفیه آب بسیار حرفه ای و منحصر به فرد است به طوری که علاقه مندان قادر به خرید آن و استفاده از آن در طی سال های زیاد می باشند. این محصول برای استخر های بزرگ حتی استخر های پیش ساخته یو شکل که با ابعاد 7 متر بیش تر بوده اند مورد استفاده قرار می گیرد. توان این محصول 220-240 ولت است که میزان قابل توجهی آب به مقدار 1200 لیتر در هر ساعت را تصفیه می کند. به همین خاطر است که می توان آن را بر روی بدنه های بزرگ نصب کرد. جهت خرید و سفارش این کالای ضروری به نمایندگی محصولات اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع شنی
 قدرت تصفیه 6820 لیتر
 وزن 14 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض شن داخلی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...