پمپ تصفیه آب برای استخر بتنی Intex 28634

Intex 28634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,800,000 تومان

پمپ تصفیه آب برای استخر بتنی Intex 28634 از سری محصولات اصل و اورجینال است که در شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و قادر به داشتن طول عمر و دوام بالا می باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که برای استفاده از آب داخل تمام استخر ها نیاز به تصفیه مداوم آن است و باید این کار به صورت مکرر انجام می گیرد. در نتیجه برخورداری از بهترین پمپ تصفیه آب متناسب با حجم آب موجود در استخر روشی مناسب برای داشتن محیطی بدون نقص و حرفه ای خواهد بود.

خرید پمپ تصفیه آب برای استخر بتنی Intex 28634

این محصول حاوی تایمر می باشد که در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد. تایمر سبب می شود تا میزان کارکرد مشخص شود و افراد زمانی که از محصول استفاده نمی کنند تصفیه آب صورت نگیرد. در واقع بر اساس نیاز استفاده کنندگان تایم تصفیه آب داخل استخر ها مشخص می شود که به نوبه خود جزو مزیت های مهم در این محصول بوده است. پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری می باشد که در داخل آن از فیلتر های خاص استفاده می شود. تعویض به موقع فیلتر در داشتن کارکرد مناسب و درست محصول نقش دارد و می توان نسبت به آن اقدام کرد. در صورت تمایل به خرید محصول مورد نظر به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید تا از کیفیت آن نیز مطمئن باشید.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2500 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...