پمپ تصفیه آب استخر های عمیق Intex 26643

Intex 26643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان

پمپ تصفیه آب استخر های عمیق از سری محصولات ضروری برای دارندگان استخر می باشد که هم بر روی انواع استخر های پیش ساخته کاربرد دارد و هم می توان آن را به استخر بتنی متصل کرد. بدنه دارای شلنگ و تجهیزات منحصر به فرد و کاملی است که از تایمر نیز برخوردار می باشد. حجم آبی که در هر ساعت با استفاده از این محصول تصفیه می شود نیز قابل اندازه گیری می باشد. کسانی که دارای استخر های بزرگ با ابعاد 5 متر به بالا می باشند می توانند پمپ تصفیه آب را مورد استفاده قرار دهند تا در نتیجه بهترین موقعیت نصیب آن ها گردد. 

خرید پمپ تصفیه آب استخر های عمیق Intex 26643

این وسیله مجهز به تمامی امکاناتی است که افراد نسبت به آن نیاز دارند همچنین با استفاده از فیلتر کار می کند تا آلودگی ها به آن چسبیده و قادر به تمیز شدن آب داخل استخر شوند. پمپ تصفیه آب مد نظر یکی از مجهز ترین و حرفه ای ترین وسایلی است که با خرید آن دیگر نیازی به استفاده از وسایل مانند قرص کلر نیست و به تنهایی قادر به شفاف سازی آب داخل استخر می شود. محصول برای ایجاد استخر پرورش ماهی لازم خواهد بود که در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. خرید پمپ تصفیه آب استخر های عمیق به وسیله مراجعه به سایت اینتکس انجام می شود.

پمپ تصفیه آب استخر های عمیق Intex 26643 با کیفیت

 نوع شنی
 ظرفیت تصفیه 70000 لیتر 
 قدرت تصفیه 4000 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته و بتنی 
 وزن 12 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  بدون نیاز به فیلتر
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...