پمپ باد کوچک فندکی اینتکس Intex 66631

Intex 66631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,140,000 تومان

پمپ باد کوچک فندکی اینتکس Intex 66631 قابلیت راه اندازی به وسیله اتصال به فندک خودرو را دارد در نتیجه به آسانی به کار می آید و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر به راحتی جا به جا و حمل می شود و دارای کاربرد برای تمامی وسایل بادی می باشد. بدنه های بزرگ به وسیله این محصول به سرعت راه اندازی می شود و آماده بهره برداری می گردد. محصول دارای آداپتور می باشد و قابلیت شارژ شدن برای به همراه داشتن است. توان پمپ باد مد نظر 110-120 ولت است به طوری که بدنه های بزرگ را راه اندازی می کند.

پمپ باد کوچک فندکی اینتکس Intex 66631 | اینتکس ایران

 وزن پمپ باد نیز کم است و در نتیجه به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش مشکلی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد. دارندگان وسایل بادی و محصولات بزرگ راحتی با بدنه بادی می توانند این محصول را سفارش دهند تا در محیط های باز به وسیله اتصال به فندک خودرو آن را راه اندازی کنند. محصول دارای دریچه برای اتصال به بدنه محصولات بادی است که سه سری دارد. این خروجی ها سبب اتصال به محصولات بادی مختلف می شود و می توان با خیالی آسوده انواع آن را راه اندازی نمود. سرعت راه اندازی محصول به وسیله این پمپ باد در مقایسه با استفاده از سایر پمپ های بادی بیش تر است و می توان به راحتی نمونه پر فروش آن را خریداری کرد. پمپ باد فندکی اینتکس با این قدرت در فروشگاه اینتکس ایران قابل خریداری می باشد.

خرید پمپ باد کوچک فندکی اینتکس مدل Intex 66631 | اینتکس ایران

نوع شارژی
 ولتاژ مصرفی 12 ولت 
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکیدارد
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...