پمپ باد پدالی ساده بست وی Bestway 62007

Bestway 62007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

پمپ باد پدالی ساده بست وی Bestway 62007 محصولی کاربردی برای راه اندازی انواع محصولات بادی می باشد و از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد. این بدنه به راحتی توسط افراد به کار گرفته می شود و تنها با فشار دادن رویه آن به وسیله پا و به صورت استفاده از پدال کارکرد آن محقق می شود. پمپ باد پدالی بدنه ای از جنس پلاستیک دارد و از ابعاد کوچک و کم جا تشکیل شده است تا بتوان با آن بیش ترین تعداد وسایل بادی را راه اندازی نمود.

پمپ باد پدالی ساده بست وی Bestway 62007 | اینتکس ایران

این محصول قابلیت داشتن مکش باد را نیز دارد و به این صورت امکان تخلیه بدنه های بزرگ بادی در زمان کم به وسیله این محصول وجود دارد. از این رو برای جمع آوری بسیاری از محصولات نیز به کار گرفته می شود و مزیت های خود را بیش تر به نمایش می گذارد. این محصول بی نظیر دارای خروجی های متنوع است که بر اساس دریچه های موجود بر روی بدنه محصولات بادی طراحی شده است. در نتیجه برای هر یک از دریچه ها نوعی از خروجی به کار گرفته می شود و راه اندازی و باد کردن محصول نیز ایجاد می شود. پمپ پدالی مد نظر پر فروش و پر طرفدار است و می تواند با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری شود.

خرید پمپ باد پدالی ساده بست وی | اینتکس ایران

 نوع پدالی (پایی)
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 28*22*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم و محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسان
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...