پمپ باد پدالی بزرگ بست وی Bestway 62005

Bestway 62005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

پمپ باد پدالی بزرگ بست وی Bestway 62005 محصولی با ابعاد بزرگ تر از موارد مشابه است که قدرت باد کردن بدنه های بزرگ تر را دارد. این محصول قدرت پمپاژ 1.6 لیتر باد در هر پمپاژ را دارد و می تواند به سرعت بدنه های مختلف را راه اندازی سازد. شلنگ بلندی از بدنه خارج شده است که قابلیت اتصال به بدنه محصولات بادی را دارد. این شلنگ در سری خود دارای سه نوع خروجی است که به بدنه های مختلف متصل می شود. چرا که هر یک از محصولات بادی دارای دریچه های مختلف برای راه اندازی و باد شدن می باشند و بر این اساس خروجی پمپ باد نیز تغییر خواهد کرد.

پمپ باد پدالی بزرگ بست وی Bestway 62005 | اینتکس ایران

محصول مورد نظر دارای کاربرد زیاد است و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی به همراه افراد قرار می گیرد. از این رو در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز داشتن آن بدون مشکل و بلا مانع خواهد بود و در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. به وسیله فشار بر روی محصول که مانند پدال خودرو می باشد باد تولید می شود و به وسیله شلنگ به داخل بدنه محصولات بادی هدایت می شود. در نتیجه آسان ترین روش برای راه اندازی انواع وسایل بادی خواهد بود. این پمپ باد پدالی بزرگ بست وی را از نمایندگی اینتکس سفارش دهید تا از داشتن آن در تمامی مواقع لذت ببرید.

خرید پمپ باد پدالی بزرگ بست وی | اینتکس ایران

 نوع پدالی (پایی)
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 28*22*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم و محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسان
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...