پمپ باد فندکی 12 ولتی Intex 66626

Intex 66626

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد فندکی 12 ولتی Intex 66626 ساخت شرکت معتبر اینتکس است که به تازگی طراحی و تولید شده است. این محصول جزو تجهیزات خانگی میز محسوب می شود تا افراد بتوانند از داشتن آن برای راه اندازی انواع وسایل بادی در منزل نیز استفاده نمایند. این پمپ باد سبک و قابل حمل است و در زمان رفتن به سفر نیز به همراه افراد قرار می گیرد. قابلیت شارژ بدنه با وجود کابل انجام می شود. اما می توان آن را با اتصال به فندک خودرو نیز شارژ نمود و به این ترتیب در محیط های دور از خانه نیز راه اندازی انواع وسایل بادی منحصر به فرد را انجام داد.

پمپ باد فندکی 12 ولتی Intex 66626 | اینتکس ایران

محصول بدنه ای کوچک دارد و قادر به راه اندازی انواع محصولات بادی کوچک و کم جا می باشد. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود و از وجود آن بهره مند شد. پمپ باد فندکی پر استفاده ترین و محبوب ترین وسیله ای است که در جاده و محیط هایی که به برق دسترسی نیز مد نظر قرار می گیرد. از این رو خرید آن به تمامی دارندگان وسایل بادی که تمایل به رفتن به مسافرت و گردش دارند توصیه می شود. کسانی که قصد خرید پمپ باد فندکی 12 ولتی را دارند به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی لوازم جانبی و پمپ باد سفارش دهند.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...